--Hakkımda--

8 Mart 2008 Cumartesi

1968,Belçika doğumluyum.Maltepe Askeri Lisesi'den sonra 1994 yılında Boğaziçi Üniversitesi,Ekonomi Bölümünden mezun oldum.Okul yıllarında başlayan 15 yıllık ticaret hayatımda yoğun olarak promosyon ürünleri ve hediyelik eşya sektöründe tasarım,üretim,satış ve pazarlama konularında çalıştım.
Bu arada prensipleri ve dinamik yapısıyla kendi kişilik özelliklerimle çok örtüştüğünü gördüğüm RE/MAX sistemini tanıma fırsatım oldu.
Bundan sonra birikimimi,tüm zaman ve enerjimi,RE/MAX isminin sağladığı prestij ve güven ile müşterilerimin hizmetine sunacağım.
Birlikte en karlı ve mutlu sonuçlara ulaşmak dileğiyle.

-------------------------------------------------------------------------------------------------
Uzmanlık alanım ve 1997 yılından beri evimin ve işyerimin bulunduğu,24 saatimin geçtiği Karşıyaka Çarşısı'ndan işyeri yada konut ile ilgili ihtiyaçlarınızda lütfen beni arayın.Satılacak yada kiralanacak bir gayrimenkulünüz mü var?Çarşı içinde bir iş yeriniz mi olsun istiyorsunuz?Yatırım için daha iyi bir bölge bulamazsınız.Beni arayın,size yardımcı olayım.

0 comments: